streda, 17. decembra 2014

NOVOCON 2014


   Tak, a zasa na novom mieste. Už ani nerátam koľkom. Desať rokov sa klub schádzal v knižnici na Hlavnom námestí, ale tá sa musela (vďaka vám poslanci MsZ) presťahovať do inej budovy, a s ňou sa presťahoval aj ORION. Nie je to tam úplne najhoršie, ale miesta je predsa len o čosi menej. Ale aspoň sme si boli bližšie. Postaral som aj o novinku - štýlové obrusy, poháre a taniere Star Wars, ktoré som objavil v istom obchodnom dome, ktorý nemôžem menovať, lebo to bol Kaufland. 
   Hm, naozaj neviem, čo je príčinou toho, že nás na Novocon chodí stále mene. Asi starneme. Úprimne - čakal som väčšiu účasť. Ale aj tá "futbalová" jedenástka, čo sa v čitárni zišla bola viac ako nič. A baviť sa dá aj v menšej partii. Jedla a pitia bolo dosť, ostalo aj na január. A možno aj na február. 
   Aj tento rok sme sa zamerali na kvízovanie. Novoconské kvízy boli hneď tri. Prvý som si pripravil ja - reku, uvidím, ako ste dávali pozor na klubových schôdzkach počas roka. Pätnásť otázočiek nebolo vôbec ťažkých takže som nakoniec musel robiť rozboj medzi tromi súťažiacimi. Nakoniec to vyhral Jožko Hučka, Fero bol druhý a Miloš tretí. 
    O dosť inak poňal svoj kvíz Jožko. Trikrát desať otázok na tri rôzne témy (nebol by to Fero, aby nepapuľoval - zdalo sa mu to veľa) - prvá: Fóbie! No, mal som z toho riadny chaos, a nielen ja. Druhá: Vesmír! Tam už to bolo oveľa lepšie. A tretia: slovenské rekordy. Tiež to ušlo. Konečný verdikt ma samotného prekvapil - vyhral som. Druhá skončila Evka a tretí znovu Miloš. 
   Tretí - vianočný - kvíz urobila Evka. Hádali sme slávne výroky zo slávnych (vianočných) filmov typu: Matýsek se posral!, Je ti teplo, dievčatko? a pod. Bola to sranda, ale poradie si už nepamätám. 
   A to bolo prakticky všetko. Novocon skončil, ale nesmútili sme a rozchádzali sme sa v dobrom a priateľsky. A hádam taký - dobrý a priateľský - bude aj ďalší (už 27.) klubový rok 2015.    OndroT





























Žiadne komentáre: