pondelok, 13. júna 2016

WARCRAFT : PRVÝ STRET













Warcraft je ďalší z radu filmov natočených podľa počítačových hier. Tie som však nikdy nehrával - jednak preto, že som na to starý, druhak preto, lebo som na to príliš pomalý a sotva by som sa presekal do druhého levelu. Preto nedokážem posúdiť, koľko levelov mala hra Warcraft, len dúfam, že sa filmoví tvorcovia Prvého stretu (1. levelu?) nebudú riadiť ich počtom.
   Jedno je isté - počítačová grafika v službách filmu dosiahla fakt vysoký level. Programom generované postavy sú dokonale na nerozoznanie od skutočných ľudských hercov, z čoho vyvstáva vtieravá otázka - sú vôbec živí herci ešte potrební? A sú vôbec ešte potrebné nejaké skutočné kulisy, alebo stačí pár klikov myškou a všetko je hotové?
  No, v tomto filme sa predsa len ešte zopár živých hercov vyskytlo - ale ktovie, ako to bude pokračovať. Nie, nechcem spochybňovať kvalitu spracovania. Triky, efekty, masky (?!), kostýmy, výprava - to všetko bolo fakt vymakané. Ale - odchádzajúc z kina som akosi neskákal od nadšenia a neprežíval som ani žiadny divácky orgazmus. Inak povedané Caesarovým jazykom - prišiel som, videl som, odišiel som, zmokol som! A ak bude nejaký druhý level tohto filmu (Druhý stret??), tak si asi rozmyslím, či naň pôjdem alebo využijem čas a šesť eur nejako inak.
WARCRAFT: Prvý stret. USA, 123 min., rež.: Duncan Jones, hudba: Ramin Djawadi, hl.úlohy: Travis Fimmel, Paula Patton, Ben Foster, Dominic Cooper, Robert Kazinski, Daniel Wu, ..et al.

Žiadne komentáre: